loading...
tabligat001
tabligat001 بازدید : 123 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوربین شکاری دید در شب قیمت
لیزر حرارتی قوی

در کشور ارمنستان، در فاصله‌ی کمی از مرزهای ایران، تله‌کابینی وجود دارد؛ با طول و ارتفاعی ویژه؛ تا جایی که به‌عنوان رکورددار طولانی‌ترین تله‌کابین کابلی بدون توقف جهان، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

تله‌کابین «تاتِو» درواقع راه دستیابی فوری به کلیسای تاریخی «تاتو»، به‌عنوان صومعه‌ی یکی از حواریون ارمنی است. ایستاتوس، شاگرد سنت تادئوس رسول، قرن‌ها پیش در این منطقه موعظه می‌کرد و به شهادت رسید. کلیسا در روستا و منطقه‌ای به همین نام، در ارتفاعات پوشیده از درخت قرار دارد.

طبق اطلاعات ثبت‌شده‌ی رسمی، صومعه‌ی تاتِو (به ارمنی: Տաթեւի վանք Tat'evi) یک صومعه ارمنی وابسته به پاپ واقع در فلات بزرگ بازالت در نزدیکی روستای تاتِو در استان سیونیک ارمنستان در جنوب شرقی است. اصطلاح "Tatev" معمولا به صومعه اشاره دارد. این قرارگاه رهبانی در لبه‌ی دره‌ی عمیق مشرف بر رودخانه‌ی وُرُتان قرار داشته است.

این مجموعه‌ی مذهبی، پس از دوران ت‌پرستی مردم منطقه، از قرن نهم میلادی فعالیت داشته و در قرن 14 و 15 یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های قرون وسطای ارامنه، بوده است.

صومعه‌ی تاتِو پس از گذراندن تاریخی پر فرازو نشیب و جنگ‌های مختلف، در قرن 17 و 18 دوباره متولد و بازسازی شد. هرچند در زلزله‌ی سال 1931 بازهم آسیب دید اما سرانجام در سال 1995، در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به‌عنوان یک مجموعه‌ی تاریخی وسیع ثبت شد.

پیش‌تر، علاوه بر مسیرهای دسترسی و البته صعب‌العبور سنتی، یک جاده‌ی آسفالته به طول تقریبی 60 کیلومتر، علاقه‌مندان را با گذر از میان جنگل‌های کوهستانی، به این منطقه می‌رساند؛ تا آن‌که در اکتبر 2010، دولت جمهوری ارمنستان طولانی‌ترین تراموای هوایی برگشت‌پذیر جهان را به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای احیای گردشگری در منطقه راه‌اندازی کرد.

طول کابلی این تله‌کابین، 5750 متر بوده، با سرعت حدود 37 کیلومتر بر ساعت، بازدیدکنندگان را در مدت زمان حدود 10 دقیقه، از پای کوه به محوطه‌ی صومعه می‌رساند. کابین‌های محصور و مجهز، با حداکثر 25 نفر ظرفیت، گاه از ارتفاع 320 متری از سطح زمین عبور می‌کنند و همواره یک اپراتور، مسافران را همراهی می‌کند. در تابستان‌ و بهار، برای سوار شدن به این تله‌کابین، باید مدتی را در صف انتظار ماند اما در روزهای خلوت فصل پاییز و زمستان، تله‌کابین در دو سو، هر 15 دقیقه حرکت دارد.

قیمت بلیت دوسره‌ی تله‌کابین نیز 2800 درام ارمنستان است.

مجموعه‌ی تاتِو در شهرستان گوریس و 280 کیلومتری ایروان - پایتخت ارمنستان - قرار دارد.

پیش از این، تله‌کابین ساندیا پیک در نیومکزیکوی آمریکا با طول 4.3 کیلومتر عنوان طولانی‌ترین تله‌کابین جهان را به خود اختصاص داده بود.

مجموعه‌ی تفریحی - تاریخی تاتِو، یکی از پروژه‌های بنیاد توسعه‌ی ارمنستان بوده که با سرمایه‌ای حدود 20 میلیون دلار، به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با به‌کارگیری‌ متخصصان سوئیسی به سرانجام رسیده است.

سرگی تنتوشیان - معاون بنیاد توسعه‌ی ارمنستان - می‌گوید: این پروزه، به‌عنوان یکی از پروژه‌های چندگانه‌ی این بنیاد در مسیر توسعه‌ و پیشرفت ارمنستان، با تلفیق تجربه‌های بین‌المللی و بومی هزاران نفر را راهی صومعه‌ی 1800 ساله می‌کند و برای چندین روستای اطراف نیز فرصت کسب درآمد ایجاد کرده است.

حرف‌های تنتوشیان احتمالا به اهالی سخت‌کوش و روستاییان خوش‌قلب و ایرانی‌دوست منطقه اشاره دارد که حتا زنان مسنشان با دست‌های پینه‌بسته، مسیرهای طولانی را در جنگل طی می‌کنند تا با انبانی از گیاهان دارویی و میوه‌های وحشی کوهستانی، به درآمد اندکی حاصل از فروش آن‌ها به گردشگران بتوانند فکر کنند. این افراد در جایگاهی خودساخته در فضای میان ایستگاه بالایی تله‌کابین و ساختمان اصلی صومعه، بساط پهن می‌کنند و بازار دستفروشی موقتی تشکیل می‌دهند.

این درحالی است که قطعا مطالبه‌ی عجیبی نیست؛ این‌که با توجه به حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده و امکان سرشکن کردن هزینه‌های جانبی بر روی بلیت‌ها، با صرف کمی هزینه، فضای مطلوب‌تری برای فروش محصولات و اقلام این روستاییان دورافتاده ایجاد شود.

انتهای پیام

tabligat001 بازدید : 116 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آموزش انلاين کوهنوردي
انواع گن زنانه

منزل اینشتین ساعتی پس از مرگ "رالف مورس" عکاس امریکایی مجله "لایف" که به عنوان جوانترین عکاس به جبهه جنگ جهانی دوم فرستاده شده بود گرچه به خاطر شمار بالای عکس‌هایش از جنگ در آن زمان شناخته شده بود اما عکس‌هایی که چند سال بعد از دفتر کار نابغه فیزیک جهان پس از مرگ گرفت او را در تاریخ عکاسی ماندگار کرد.

صبح روز 18 آوریل ساعتی پس از اعلام خبر درگذشت فیزیکدان و نابغه مشهور جهان آلبرت اینشتین در بیمارستان "پرینستون" امریکا "رالف مورس" عکاس مجله لایف برای عکاسی از مراسم درگذشت به پریسنیون رفت و این شانس را پیدا کرد که تنها کسی باشد که از دفتر کار و نیز محل زندگی او در روز درگذشتش عکاسی کند. او که به شکل نامحسوسی در اطراف خانه از رفت و آمدها عکاسی می‌کرد، درست در زمان سوزاندن و دفن خاکستر از مراسم جاماند و نتوانست گزارش تصویری خود را کامل کند.

دانشمند آلمانی روز قبل از آن به دنبال پارگی آنوریسم آئورت شکمی دچار خونریزی داخلی شده و به بیمارستان منتقل شده بود. نقل است در حالیکه به تشخیص پزشکان قرار شد عمل جراحی بر روی او صورت گیرد وی مخالفت کرده و گفت: «من می‌خواهم وقتی که بخواهم، بمیرم. زنده ماندن، به صورت مصنوعی، کج‌سلیقگی است. من سهمم را انجام داده‌ام، وقت رفتن است. می‌خواهم مرگ را با ظرافت، تجربه کنم.»

او که قرار بود فردای آن روز در یک برنامه تلویزیونی سخنرانی کند آخرین لحظات عمرش را در همان بیمارستان سپری کرد و پس از آنکه چند کلمه‌ای به آلمانی به زبان آورد از دنیا رفت. وی هنگام مرگ 76 سال داشت. جسدش 7 ساعت بعد برای دقایقی به خانه‌ آورده شد و با حضور خانواده، دوستان و نزدیکان پس از برگزاری مراسم رسمی سوزانده شد و خاکسترش در اطراف محوطه انستیتوی مطالعات پیشرفته این شهر دفن شد.

یکی از نکات قابل توجه در مرگ اینشتین بیرون آوردن مغز او توسط آسیب شناسی به نام"توماس هاروی" بود که طی همان 7 ساعت پس از مرگ تا انتقال جسد به خانه صورت گرفته است. او که بعدها مدعی شد با رضایت پسر اینشتین دست به این کار زده است به دنبال کشف تفاوت مغز نابغه آلمانی با مردم عادی بود.

عکس‌هایی که رالف مورس از دفتر کار اینشتین برداشت به سرعت به صفحه اول بسیاری از روزنامه‌ها رفت و از نوشته ناتمام روی میز به عنوان راز بزرگ نام برده شد اما عکس‌هایی که وی از خانه اینشتین برداشت به خواست پسر وی تا چند دهه بعد منتشر نشد و در آرشیو مجله لایف باقی ماند.


فرادید
گرچه بزرگانی همچون ماکس پلانک،شرودینگر،دیراک،هایزنبرگ،نیلز بور،ماکس برن و ...هر کدام افتخاری برای کشور و ملتشان هستند و توانستند فیزیک کوانتوم را پایه گذاری کنند ولی انیشتین به تنهایی قانون نسبیت را ارایه کرد و هر چند در این رابطه جایزه نوبل نگرفت ولی در ارایه فوتوالکتریک به این جایزه دست یافت،انیشتین افتخار انسان و شگفتی جهان خلقت است،آفرین بر انیشتین وپلانک و همکارانش که از زحمات بی دریغشان نسلهای انسان سود خواهند برد.

tabligat001 بازدید : 126 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گن لاغری مردانه
پايه مونوپاد

چاقو جیبی. چاقو جیبی تاشو دسته باز شو. چاقو جیبی تاشو دسته باز شو, چاقوجیبی, چاقو, انواع چاقو, چاقو جیبی

چاقوی شکاری تاشو کوچک GERBER مدل 114

عکس چاقوی شکاری گربر 114

چاقوی شکاری کوچک و کم وزن جیبی با امکان اتصال به کمربند

وزن چاقو 75 گرم

چاقو شکاری گربر 114

طول چاقو با دسته در حالت باز 19 سانتیمتر

عکس چاقوی تاشو

عرض چاقو 3.5 سانتیمتر

عکس چاقوی گربر 114

 

عکس چاقوی 114

 

کلیه محصولات GERBER ارسالی از طرف این فروشگاه در بسته بندی گربر ارسال گردیده و دارای بارکد کارخانه میباشند

 

عکس چاقوهای ضامن دار

توضیحات تکمیلی در فروشگاه بینوکولارز

معرفی یکی از اقلام وسایل شکار با عنوان چاقوی شکاری. گربر نامی معتبر در شکار. عکس چاقوی شکار گربر 113. چاقوی تاشو گربر 113 شکار

tabligat001 بازدید : 142 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عکس چاقوهای شکاری
پايه مونوپاد

وقتی به كارنامه «ساره بیات» نگاه می‌كنیم، آنچه بیش از هر چیزی به چشم می‌خورد شم غیرقابل‌ انكار او در انتخاب‌هایش است كه نقش‌هایش چه كوتاه و چه بلند، از نقاط برجسته آن كارها به حساب می‌آیند.


 وقتی به كارنامه «ساره بیات» نگاه می‌كنیم، آنچه بیش از هر چیزی به چشم می‌خورد شم غیرقابل‌ انكار او در انتخاب‌هایش است كه نقش‌هایش چه كوتاه و چه بلند، از نقاط برجسته آن كارها به حساب می‌آیند.  ساره بیات اگرچه در تلویزیون با مجموعه «یك مشت پر عقاب» دیده و با «بانو» مطرح شد اما روند درخشش را با حضور در فیلم تحسین‌شده «جدایی نادر از سیمین» پی گرفت. او در نقشی مكمل چنان توانایی‌هایش را به رخ كشید كه حتی در جشنواره‌های خارجی هم تحسین شد؛ اتفاقی كه با فیلم «ناهید» برای او افتاد. او در حالی این روزها «خداحافظی طولانی» را در اكران دارد كه منتظر نمایش پروژه عظیم و تاریخی «محمد (ص)» است.

خداحافظی رضایتمندانه

یكی از عوامل تاثیرگذار و مهم برای من در شروع همكاری در یك پروژه، میزان اعتمادی است كه به كارگردان اثر دارم و علاقه شخصی‌ام به سبك فیلمسازی آقای موتمن باعث شد تا حضور در فیلم «خداحافظی طولانی» را قبول كنم. چه زمانی‌كه كار ساخته می‌شد به خاطر نوع برخورد حرفه‌ای ایشان و چه زمانی كه كار در جشنواره پخش شد و مورد توجه قرار گرفت باعث شد تا به این نتیجه برسم كه در انتخاب این فیلم اشتباه نكرده‌ام.


دایه حضرت رسول (ص)

حضور در بعضی كارها كاملا دلی است و حس خوبی كه آن كار دارد باعث می‌شود به هیچ مساله دیگری فكر نكند. برای من پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد (ص) در پروژه بزرگ «محمد (ص)»، اتفاق فرخنده و مباركی بود كه اصلا در مورد پذیرش كار حتی لحظه‌ای تردید نداشتم.

بركت و نور معنوی جاری در این كار به حدی زیاد بود كه اصلا برای هیچ‌یك از عوامل از جمله من مهم نبود كه این كار الزاما در زمان جشنواره در بخش مسابقه حضور داشته باشد. به یاری خدا در زمان اكران هم مطمئن هستم كه اتفاقات بسیار خوبی برایش می‌افتد. این كار در زمان تولید با وسواس خاصی ساخته شد و این مساله باعث شد تا پروسه تولید كار طول بكشد. قطعا نتیجه این نگاه و تلاش جمعی دشوار، در اكران كار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

حضور در بعضی كارها كاملا دلی است و حس خوبی كه آن كار دارد باعث می‌شود به هیچ مساله دیگری فكر نكند

زنی از طبقه پایین

حضور در نقش زنانی از طبقه پایین جامعه یا در خانواده‌ای كه دچار مشكل است، اتفاقی با برنامه‌ریزی قبلی یا عمدی نیست. «ناهید» را به خاطر چنین مساله‌ای انتخاب نكردم بلكه به نظرم داستان بسیار خوبی داشت و معتقدم یكی از بهترین آثار سینمایی بوده كه تاكنون در آن بازی كرده‌ام و خوشحال هستم این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی مورد استقبال و تحسین واقع شد.

رد شدن از سد مخالفت‌ها

من كارم را با تئاتر شروع كردم، خیلی سال پیش بود كه برای جشنواره پلیس كار تئاتر می‌كردم. حدود 2سال تئاتر كار كردم و بعدش چند سالی كار نكردم. دلیلش درس و دانشگاهم بود و یكسری كارهای شخصی. از طرفی چون بعد از نخستین كار تئاترم در جشنواره پلیس به عنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شدم پیشنهادات كاری زیاد شد ولی خانواده‌ام مخالف بودند و نگذاشتند كار كنم. با خود گفتم سنم بالاتر برود تا زورم به آنها بچربد (باخنده)  چون اگر سنم بالا برود دیگر با من كار ندارند.

شاگرد اول كلاس

وقتی كه بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با كلاس‌های آقای پرستویی در موسسه كارنامه شروع كردم. آنجا هم جزو شاگرد اول‌ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یك مشت پر عقاب» كه یك سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم.  سریال «یك مشت پر عقاب» نخستین كار تصویری من بود ولی در كنار آدم‌های حرفه‌ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا كیانیان را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و در طول كار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه‌ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

حدود یك سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یكسری از سكانس‌ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سكانس‌ها و پلان‌های من افتاد و نمی‌دانم به چه دلیل همه هم در سكانس‌های من بود. ولی به‌طور كلی برای نخستین تجربه، كار راضی‌كننده‌ای بود.

هنر به شكل یواشكی

خانواده من خیلی با بازیگری مخالف بودند و من پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب كردم كه از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد كه دانشگاه تمام شد، با كلاس‌های بازیگری ذهن خانواده‌ام را آماده كردم. خانواده من همیشه به من اعتماد داشتند و دوستان صمیمی من هستند اما هنر را جزء مشاغل نمی‌دانند.

من كارم را با تئاتر شروع كردم، خیلی سال پیش بود كه برای جشنواره پلیس كار تئاتر می‌كردم

جایگاه عزیز، دردانه خانواده

فكر می‌كنم به هر چیزی كه در این حرفه می‌خواستم تا به امروز رسیده‌ام. شاید خیلی كم‌ توقع باشم ولی به آن چیزی كه خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است كه خیلی جایگاهم را دوست دارم. در كارهایی كه كردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد كه شاید هركس دیگری غیر از من بود امكان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی فكر می‌كنم كه این سختی‌ها را لازم داشتم به خصوص برای من كه یك آدم عزیزدردانه بودم و سختی‌های مختلف را تجربه نكرده بودم. خیلی راضی‌ام از اینكه در زندگی كاری‌ام صبور بودم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

مجله زندگی ایده آل

tabligat001 بازدید : 115 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوربين دوچشمي
خريد اينترنتي گن

با این روش ها موهای از دست رفته را بازیابیدیکی از عزیزترین و مهم ترین بافت ها برای هر انسانی است و طبیعتاً از دست دادن و ریزش بی حد و حساب آن موجب ناراحتی و حتی نگرانی می شود.در واقع، می توان از ریزش موها به عنوان یکی از اتفاقات دردناکی یاد کرد که جبرانش هم چندان کار ساده ای به نظر نمی رسد. با تمام این شرایط، اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به ریزش شدید مو یا کچلی های موضعی دچار هستند امیدتان را از دست ندهید، هنوز راه های ساده و کم خرجی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید موهای از دست رفته خود را تا حدی بازیابی کنید، راه هایی که در این گزارش به طور خلاصه با آنها آشنا می شوید.


پوست سرتان هر روز ماساژ دهید

بدون شک یکی از مؤثرترین راه ها برای رشد مجدد موها تحریک کردن نقاط آسیب دیده سر است، محل هایی که به هر دلیل دچار ریزش مو شدید شده اند. هر چند تأثیر این کار به سرعت برایتان مشخص نمی شود، ولی ماساژ پوست سر موجب تقویت گردش خون می شود و اجازه جوانه زدن مجدد مو در برخی نواحی را می دهد.

بیشتر آب بنوشید

بر کسی پوشیده نیست که نوشیدن آب چه تأثیر شگفت انگیزی بر سلامت جسمانی انسان می گذارد؛ ولی آیا می دانستید که آب به شما کمک می کند موهایی بهتر داشته باشید؟ موهای خشک اغلب آسیب دیده و در تلاش دائم برای رشد مجدد هستند. مرطوب نگه داشتن پوست از درون کمک قابل توجهی به رشد مجدد موهای از دست رفته می کند.

مصرف سبزیجات

عدم مصرف میوه، سبزیجات و دیگر مواد معدنی که سرشار از ویتامین هستند به هیچ وجه ایده و راهکار خوبی برای کسی که می خواهد موهایش را بازگرداند نیست. سبزیجات علاوه بر اینکه شما را از بسیاری بیماری ها دور نگه می دارد، پوستی شفاف و روشن را نیز به شما هدیه می دهد و پوست سالم به معنای موی سالم است.

ریشه های مو با روغن ماساژ دهید

اگر ماساز پوست سر به تنهایی نمی تواند موجب تحریک ریشه های مو شود، بهتر است این کار را با قدری روغن انجام دهید. روغن نارگیل، روغن بادام و روغن جوجوبا است؛ هر سه این روغن ها ضمن تحریک کردن پوست سر شما موجب از بین رفتن تمامی سموم سر شما می شود و اجازه رشد مجدد و آزادانه موها را به شما می دهد.

مصرف مکمل های ویتامین B7

مصرف خانواده ویتامین B برای آنها که می خواهند موهایی سالم داشته باشند از کچلی خلاص شوند یک ضرورت است. بنابراین اگر می خواهید موهای از دست رفته خودتان را بار دیگر ببینید بهتر است مصرف مکمل های ویتامین به خصوص ویتامین B7 را فراموش نکنید.

دکتر سلام

tabligat001 بازدید : 128 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوربین دید در شب حرارتی
پد ضد عرق fresh way

بن کارسون معتقد است یکی از رهبران نامبرده در انجیل سازه‌های شهر جیزه را نه به‌عنوان مقبره فراعنه مصر که برای ذخیره غلات ساخته بود. وی که نامزد پیشرو حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، می‌گوید یک شخصیت مذهبی به نام جوزف (یوسف) اهرام بزرگ مصر را ساخته است.

این جراح بازنشسته 64 ساله به‌تازگی در نظرسنجی‌های انتخاباتی ماه نوامبر کاخ سفید از دونالد ترامپ پیشی گرفته است. وی در جلسه امضای کتابی که روز پنجشنبه در فلوریدا برگزار شد، دوباره از ادعای خود درباره ماهیت اصلی اهرام مصر به‌عنوان انبار غله دفاع کرد و گفت: «برخی از مردم که مثل من به انجیل باور دارند، این نظریه را اصلاً احمقانه نمی‌دانند... ترقی خواهان سکولار هر بار که این موضوع مطرح می‌شود، آن را به سخره می‌گیرند».


وی روز قبل در مصاحبه‌ای با سی بی اِس گفت: نظریه شخصی من این است که جوزف (یوسف) اهرام جیزه را برای ذخیره غلات ساخت... امروزه تمام باستان شناسان تصور می‌کنند که این اهرام به‌عنوان آرامگاه فراعنه احداث‌شده بودند.

ظاهراً آقای کارسن با توجه به «کتاب آفرینش» (the Book of Genesis) چنین نظریه‌ای را مطرح کرده است. در بخشی از این کتاب آمده «جوزف آن‌قدر غلات را که همچون شن‌های ساحل فراوان بودند، ذخیره کرد که حسابش از دست خارج شد، چراکه از فراوانی قابل‌شمارش نبودند».


این نامزد انتخاباتی که نخستین بار است در چنین کارزارهایی شرکت می‌کند، پیش‌ازاین نیز اظهارات بحث‌برانگیز دیگری را مطرح کرده است. مثلاً وی مسئله سقط‌جنین و برنامه مراقبت‌های بهداشتی رییس‌جمهور باراک اوباما را برده‌داری می‌داند.

طبق انجیل، جوزف به‌عنوان برده فروخته و درنهایت وزیر یا مرد دست راست فرعون شد. وی در طی دوران قحطی 7 ساله که پس از هفت سال فراوانی مصر را فراگرفت، به مردم مصر و بقیه کشورهای دنیا غذا داد. هرچند در متن این کتاب سخنی از یک رهبر عَبری که اهرام را بسازد، نیامده است. بااین‌حال بسیاری از مصر شناسان فردی به نام هِمون (Hemon) را وزیر چئوپس و معمار قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هرم از اهرام ثلاثه جیزه متعلق به 2600 سال پیش از میلاد مسیح می‌دانند.
باشگاه خبرنگاران جوان

tabligat001 بازدید : 158 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خرید وسایل طراحی ناخن
چراغ قوه پلیسی

لامپ اضطراری ماشین 18 ال ای دی پر نور

همانگونه که رانندگان عزیز مطلع هستند ، لامپ یا چراغ اضطراری خودرو از ابزار مهمی میباشد که میبایستی در هر خودرو موجود باشد

مطمئنا زمانیکه برق خودرو در شب و نیز در جاده و مسافرت دچار اشکال شود شما هیچ نوری نخواهید داشت

مواقعی را در نظر بگیرید که شب در جاده و عازم سفر هستید و خودرو دچار مشگلی از قبیل پنچری یا نقص فنی میگردد و شما راننده عزیز با همراه داشتنم این چراغ پر نور 18 ال ای دی و با استفاده از جافندکی خودرو و یا اتصال سیم های مربوطه با دو سر باطری خودرو قادر به روشنائی بیش از 72 ساعته جهت تعمیر و رفع ایراد خواهید بود و ......

عکس چراغ اضطراری خودرو

کاملا نشکن

این چراغ اضطراری خودرو دارای 18 ال ای دی پر نور جهت روشنائی محیط می باشد

حباب این لامپ از شیشه نبوده و از پلاستیک مقاوم و درخشان بوده و بهیچ وجه نمی شکند

دارای دسته ای در انتهای لامپ جهت آویز میباشد که براحتی قادر به استقرار لامپ خواهید بود

دارای دو متر سیم با قابلیت افزایش طول میباشد

لامپ اضطراری 18 ال ای دی علاوه بر استفاده در خودرو ، استفاده های دیگری نیز دارد

استفاده در کمپینگ بعنوان لامپ روشنائی محیط و یا روشنائی چادر در جوار خودرو

استفاده در پارکینگ خودرو در حین کم بودن نور محیط ( جهت تعمیر و یا سرکشی به آب و روغن موتور و ..... )

عکس چراغ اضطراری

قیمت خرید لامپ اضطراری 18 ال ای دی 17 هزار تومان میباشد

در صورت واریز اینترنتی وجه کالا با تخفیف 13 هزار تومان

tabligat001 بازدید : 318 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فروش دوربين عکاسي
خرید دوربین شکاری

نورافکن ال ای دی

نورافکن یا پروژکتور مدل 8006 دستی

نورافکن ال ای دی

لامپ این پروژکتور یا نورافکن ای ای دی دستی از نوع مخصوص cree led با قدرت فوق العاده بوده و نور خیره کننده آن از فاصله پنج هزار متری قابل رویت میباشد

این نورافکن قدرتمند ال ای دی دارای دگمه پاور 4 حالته میباشد و قادر است نور شدید و خیره کننده را بصورت مستقیم بتاباند و در حالت دوم همان نور را با 30? قدرت و 70? ذخیره انرژی بصورت ثابت می تاباند در حالت سوم نور شدید و خیره کننده نورافکن دستی بصورت چشمک زن روشن و خاموش میگردد و در حالت چهارم نور شدید خیره کننده بصورت علامت دهی برای اعلام خطر ( SOS ) یا اعلام موقعیت روشن و خاموش می گردد

پروژکتور ال ای دی 8006

بدنه این نورافکن دستی بسیار مقاوم و در برابر آب نیز نفوذ ناپذیر و کاملا ضد آب و ویژه آب و هوای نامساعد جوی طراحی گردیده و برای امداد و نجات و کمپینگ و شکار و کوهنوردی و گشت و گذار در جنگل و نگهداری در خودرو و استفاده در مسافرت و .... مناسب میباشد

نورافکن مدل 8006

قدرت واقعی 15 وات

دارای باطری داخلی لیتیومی 8000 میلی آمپر ساعت

دارای لامپ مخصوص قدرتمند ال ای دی CREE LED با طول عمر 100000 ساعت

با قابلیت 9 ساعت کارکرد یکباره بدون نیاز به شاررژ در حالت نور متوسط و 5 ساعت با نور شدید خیره کننده

ضد آب واقعی

غول چراغ قوه های پلیسی شکاری از نظر قدرت نوردهی

عکس نورافکن ال ای دی 8006

عکس بسته بندی نورافکن پلیسی شکاری ضد اب مدل 8006

حتی در کمپینگ و سفرها نیز همراه مطمئن شما در طول شب و یا نقاط تاریک و جنگلی خواهد بود

پروژکتور دستی از نسل ال ای دی های مخصوص و قدرتمند CREE

قیمت خرید اینترنتی در صورت پرداخت به مامور پستی 172 هزار تومان

قیمت خرید بصورت آنلاین ( واریز اینترنتی وجه ) فقط 149 هزار تومان

 پستی  با تخفیف

tabligat001 بازدید : 191 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مونوپاد حرفه اي
خرید اینترنتی گن مردانه

امیر مهدی ژوله و علی مسعودی که تا همین چند وقت قبل، صرفا به عنوان نویسنده فعالیت می کردند، در یک ماه اخیر به واسطه رقابت خنداننده برتر، به چهره های محبوب تلویزیون بدل شدند.

به بهانه رقابت میان امیر مهدی ژوله و علی مسعودی، جنجال زیادی میان مخاطب برنامه «خندوانه» به پا شده بود؛ دو نویسنده ای که شاید تا همین چند ماه قبل، هیچ کس تصویری از آنها هم ندیده بود.

شهرت ناگهانی این دو نویسنده و جلب آرای میلیونی آن هم در عرض چند ماه، اتفاق عجیبی است. اینکه بعد از این رقابت و کلا بعد از پایان «خندوانه» چه اتفاقی در انتظار آنهاست، معلوم نیست. احتمالا مجددا به عرصه اصلی شان یعنی نویسندگی برمی گردند و شاید بعد از مدتی هم فراموش شوند.

در همین چند سال اخیر افراد مختلفی بودند که صرفا به خاطر حضور در یک برنامه خاص، مشهور شدند. بعضی ها شهرت شان ادامه پیدا کرده و بعضی دیگر چند وقت بعد به همان نقطه اول برگشتند و این شهرت کار خاصی برای شان انجام نداد. در این گزارش مروری داریم بر هشت فردی که به این شیوه به شهرت رسیدند.

امیر مهدی ژوله

* موقعیت قبلی: سالیان سال به عنوان روزنامه نگار و نویسنده در مطبوعات فعالیت می کرد اما از سال 81 به عنوان یکی از نویسنده ها به تیم مدیری وارد شد و از آن به بعد فیلمنامه نویس تمام سریال های او بود.

* چطور معروف شدند: ژوله را می توان مصداق کامل یک شبه مشهور شدن دانست. او سال ها به عنوان نویسنده فعالیت می کرد اما کمتر مخاطب تلویزیونی، چهره اش را می شناخت. اولین حضور او جلوی دوربین، در برنامه خندوانه اتفاق افتاد.

او اولین استندآپ کمدی اش را با موضوع بیماری اش اجرا کرد و تا حدی بین مردم شناخته شد اما اولین اجرای رقابت خنداننده برتر، از او یک چهره کاملا معروف ساخت. او بدون کمترین مشکلی، در دور اول رقیبش را جا گذاشت و به مرحله دوم رسید. در این مدت آنقدر محبوب شد که حتی در دوره دوم توانست امین حیایی، سوپراستار معروف را ببرد. در واقع می شود گفت که او یک ماهه به چنین شهرتی دست پیدا کرد.

* بعد از شهرت: هنوز به مرحله بعد از شهرت نرسیده. او این روزها اوج محبوبیت اش را می گذراند. تعداد فالوئرهای اینستاگرامش به 149 هزار نفر رسیده و هر کدام از پست هایش حدودا 30 هزار لایک می خورد.

علی مسعودی


* موقعیت قبلی: مسعودی کارش را با نوشتن چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال 1374 شروع کرد و در طول این سال ها، داستان و فیلمنامه سریال هایغی چون کوچه اقاقیا، سریال سه در چهار و ... را نوشته است.

* چطور معروف شدند: مسعودی هرگز فکرش را نمی کرد که با خندوانه شهرتی فراگیر نصیبش شود. او سال پیش در چند برنامه، استندآپ اجرا کرد اما چهره ناآشنا و نوع اجرایش چنگی به دل نمی زد.

در سری دوم خندوانه اما کارش گرفت و خاطراتش از دوران زندگی به مذاق عده ای خوش آمد. لیگ انتخاب خنداننده برتر اوج خوشبختی مسعودی است. او در شب هایی که بیننده خندوانه دو چندان شده، توان خود در خنداندن را به رخ کشید و در دو مرحله پیروزی قاطع به دست آورد. در رقابت با ژوله اگرچه شکست خورد اما اختلاف کم آرا نشان می دهد او به اندازه کافی محبوب شد؛ به ویژه آن که اجرای آخرش ضعیف و دور از انتظار بود.

* بعد از شهرت: برای پی بردن به شهرت علی مسعودی، تصاویر خندوانه شاهد خوبی است. او در طول مسیر که سوار بر ماشین مخصوص به سمت استودیوی ضبط برنامه می آمد، بارها با واکنش مردم مواجه می شد که اسمش را صدا می زدند.

مسعود فراستی


* موقعیت قبلی: فراستی برای اهالی سینما و خبرنگاران این حوزه نامی آشنا است. او همیشه به شیوه خاص خود در نشریاتی مثل سروش، سوره، نقد سینما و ... نقد و یادداشت می نوشت. در حوزه تالیف هم چند کتاب سینمایی دارد. فراستی سابقه حضور در تلویزیون را هم داشت که به هفت رسید.

* چطور معروف شدند: سال 89 برنامه هفت روی آنتن رفت. از قسمت سوم مسعود فراستی منتقد ثابت برنامه شد و به مرور شیوه خاص خود در نقد آثار سینمایی را به کار بست. فراستی با ادبیات گزنده و گاه بی رحمانه کارگردان و فیلمش را گوشه رینگ می فرستد و موارد بی شماری از عیوب فیلم را جلوی چشم او می گذارد. این روش با انتقاد خیلی از کارگردان ها و البته منتقدان مواجه بو اما مخاطبان عادی «بدمن» هفت را دوست داشتند و معتقد بودند جدال او با فیلمسازان، برنامه را جان می دهد.

* بعد از شهرت: بعد از جدایی جیرانی از هفت، مدتی با گبرلو همکاری کرد اما به مرور کنار رفت. با این حال هفت باعث گسترش دایره شهرت فراستی شد و خیلی از مخاطبان غیرسینمایی هم با کاراکتر او آشنا شدند. این را می توان پس از حضورش در خندوانه متوجه شد. فراستی با هفت بهروز افخمی بار دیگر به تلویزیون بازگشته و همزمان یک شغل غیرسینمایی هم دارد.

محمد بحرانی


* موقعیت قبلی: در دوره دانشجویی خیلی زود جذب کارهای عروسکی شد اما شاید در مخیله اش نمی گنجید که به واسطه عروسک ها مشهور شود و نه رشته تحصیلی اش یعنی بازیگری.

محمد بحرانی از سال 80 به تلویزیون آمد و در مجموعه هایی مثل «استاد همه چی دون» و «با ما کاش باشی» صداپیشگی را تجربه کرد. نیمه دوم سال 80 توسط ایرج طهماسب برای بازی در «رفیق بد» انتخاب شد و همین سرآغاز شهرت او بود؛ نه با «رفیق بد» که با صداپیشگی در مجموعه «کلاه قرمزی». او صداپیشه ببعی و بعد هم آقوی همساده شد و توانست استعدادش را به رخ بکشد.

* چطور معروف شدند: صداپیشگی جناب خان اوج شهرت بحرانی است. این کاراکتر در خندوانه حضور مستمری دارد و بیش از شخصیت محبوبی مثل آقوی همساده فرصت عرض اندام پیدا کرده. او با کلیپی که برای تیم ملی والیبال اجرا کرد بیش از پیش برای مخاطبان محبوب شد.

* بعد از شهرت: حالا برچسب جناب خان روی پیشانی محمد بحرانی مانده و بعید است به این زودی او را رها کند. شهرت بحرانی به واسطه صداپیشگی است و این که تصور کنیم چهره اش در بازیگری همین قدر محبوب و خواستنی باشد، بعید است.

پژمان جمشیدی


* موقعیت قبلی: مورد پژمان جمشیدی عجیب است. او یک عمر در زمین توپ زد ولی محبوبیتش از سکوی استادیوم ها فراتر نرفت. حتی در میان پرسپولیسی ها محبوبیت زیادی به دست نیاورد و کمتر کسی از رفتنش دلتنگ شد. البته که توقع نیست همه فوتبالیست ها محبوب یا مشهور شوند ولی این که نام جمشیدی به واسطه یک سریال اینطور سر زبان ها بیفتد، در نوع خود جالب است.

* چطور معروف شدند: جمشیدی سال 92 با سریال پژمان خیلی ها را با پرسش مواجه کرد که او کیست و کجا بوده؟ آنها که جمشیدی را می شناختند از بازی خوبش متعجب شدند و گفتند چرا او از همان ابتدا سراغ بازیگری نرفته.

* بعد از شهرت: تصور می شد همه توان جمشیدی در سریال پژمان تمام شده اما خیلی زود به یک پیشنهاد تئاتری پاسخ داد تا هم توان بازیگری اش را به رخ بکشد و هم اعتماد به نفسش را.
در نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» بار دیگر مخاطبان را غافلگیر کرد. جمشیدی بعد از آن، 5 تئاتر دیگر بازی کرد تا حالا نام خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای تثبیت کند. سال پیش با دومین سریالش یعنی سال های ابری نقشی جدی تجربه کرد و ور دیگر از خود نشان داد.

مهراب قاسمخانی


* موقعیت قبلی: مهراب قاسمخانی سالیان سال است که به عنوان فیلمنامه نویس در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. زمان «پاورچین» گهگاه تصویرش در پشت صحنه سریال دیده می شد. از یک جایی به بعد در کنار شقایق دهقان به عنوان میهمان در بسیاری از ویژه برنامه ها حاضر می شد و در برنامه «گپ» رامبد جوان هم حضور ویژه ای داشت.

* چطور معروف شدند: شیوه شهرت قاسمخانی یک مقدار با سایرین فرق می کند. همانطور که نوشتیم، او یک مقدار فراتر از نویسنده معمولی بود و مردم تا حدی با چهره اش آشنایی داشتند اما علت اصلی شهرت ناگهانی اش، حضور در برنامه تلویزیونی نبود.

او همزمان با حواشی مستند برزیل به کارگردانی جواد هاشمی، یکمرتبه به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. بعد از این قضیه بود که تعداد فالوئرهایش به طرز عجیبی بالا رفت. با این که این مستند بعد از دو قسمت، دیگر هیچ وقت توزیع نشد اما حواشی آن خیلی خوب در ذهن مردم ماند.

* بعد از شهرت: او حالا یکی از پرفالوئرترین صفحات اینستاگرام را دارد. 612 هزار نفر او را فالو کرده اند. هر کدام از پست هایش به طور متوسط، 30 هزار لایک می خورد. پست هایش بازخوردهای فراوان دارد و گهگاه جریان سازند.

سامان گوران


* موقعیت قبلی: تا قبل از بازی در «خنده بازار» به طور حرفه ای فعالیت نمی کرد و شهرت خاصی نداشت.

* چطور معروف شدند: با تقلید از چهره هایی مثل علی دایی، عادل فردوسی پور، رضا صادقی، مهدی فخیم زاده، مهران مدیری و ... در «خنده بازار» یکمرتبه به شهرت رسید. «خنده بازار» برنامه جذابی نبود اما استثنائا آیتم گوران با استقبال زیادی از سوی مردم روبرو شد.

این تقلیدها اعتراضهای زیادی به همراه داشت و نهایتا باعث شد گوران به شهرتی ناگهانی دست پیدا کند تا جایی که سایر عوامل برنامه معتقد بودند او ادعای برتری می کند و معتقد است مخاطبان به خاطر او برنامه را تماشا می کنند. این حواشی باعث شد تا در فصل سوم «خنده بازار» از جمع آنها خارج شود و دیگر هیچ وقت کنار این گروه قرار نگیرد.

* بعد از شهرت: تنها حرکت مثبت و رو به جلوی او بازی در سریال «میلیاردر» بود. بعد از آن خبری از او در سریال های دیگر نشد و مجددا به سمت و سوی تقلید صدا از این و آن رفت. این برنامه ها گهگاه از تلویزیون هم پخش می شدند اما دیگر جذابیت قبل را نداشتند. او در حال حاضر 41 هزار فالوئر در اینستاگرام دارد اما دیگر در اوج شهرت نیست و گهاه کنار کنسرت های برخی خواننده ها اجرا می کند.

امیر علی نبویان


* موقعیت قبلی: موقعیت چندان خاصی نداشته. کلاس های بازیگری می رفته و گهگاه هم بازی می کرده. جسته و گریخته داستان هایی هم می نوشته.

* چطور معروف شدند: با آیتم «قصه های امیر علی» برنامه «رادیو هفت» مطرح شد. اوایل مثل بقیه می آمد و قصه می خواند اما کم کم قصه هایش بین مخاطبان رنگ و بوی دیگری پیدا کرد. مایه های طنزی که داخل نوشته هایش بود عامل اصلی موفقیت اش شد.

از یک جا به بعد گهگاه به عنوان مجری هم ظاهر می شد یا در ویژه برنامه ها به عنوان یکی از عوامل اصلی به میدان می آمد تا جایی که به یکی از مهره های اصلی برنامه بدل شد و مخاطبان درخواست می کردند که میزان حضورش در برنامه بیشتر شود.

* بعد از شهرت: کم کم داستان هایش را به صورت کتاب منتشر کرد و از سوی برخی کارگردان ها هم پیشنهاد بازی گرفت. در سریال «نوشدارو» به عنوان یکی از بازیگران اصلی جلوی دوربین رفت و در برنامه «مژه» شبکه نسیم هم ضابطیان او را به عنوان مجری انتخاب کرد. حالا در برنامه «صدبرگ» هم یکی از مجریان اصلی برنامه است و هفته ای یک بار برنامه با اجرای او روی آنتن می رود. او در اینستاگرام 34 هزار فالوئر دارد.

روزنامه هفت صبح

سلام امير مهدي ‍ژوله بخاطر خلاقيت و هنرش مورد استقبال مردم قرار گرفت؟؟؟ از كدوم هنر و خلاقيت حرف مي زنيد كاش برنامه خندوانه رو مي ديديد امين حيايي بخاطر جويي كه اصلاح طلبان درس كردند و برنامه خوب خندوانه رو با سياست آلوده كردند و اصلاح طلبان و آقاي ابطحي جوي را بر عليه امين حيايي بخاطر بازي در فيلم قلاده هاي طلا راه انداختند و امير مهدي رو به نوعي كانديداي اصلاح طلبان در برنامه خندوانه معرفي كردند و گرنه اگر اجراي ايشون رو ميديد استرس و اضطراب از سر و روش مي باريد يكم دقت بد نيست ها
با سلام.با خوندن نظرات ميفهمى مردم ما تا چه حد نمک نشناسن.اينا ادمايين که ساعت هاى شادى رو براى ما ساختن.حالا ممکنه حوزه شهرت بعضىاشون محدود تر باشه اما بحرانى و جمشىدى جزو محبوبترىن هنرمندا هستن که شهرت و محبوبىت رو رو با هم دارن البته احتمالا بجز ءقاى فراستى که بايد نقش بدمن رو در هفت بازى کنه.ارزو مىکنم همىشه در همين جايگاه باقى بمانند حداقل بخاطر خودم.فکر نميکنم دىگه به جاىگاه پيش از شهرتشون برگردند مگر اینکه کم کارى کنند.
چطور شما به اینا میگین مشهور؟؟؟مشهور یعنی اینکه حداقل 80درصد مردم طرف رو بشناسند والا ما یکی از اینا رو نمی شناسیم اونایی که ناگهان آوازه انداختند و یک شب ره صد ساله رفتن مث بنیامین بهادر ی!!وقتی اولین آلبومش اومد تو هر کوچه و بازاری,تاکسی رستوران و هرجایی می شنیدی ترانه هاشو کاغذ قیچی نمیخوام نمی خوام!حالا فهمیدین کیا ناگهان مشهور شدن؟

tabligat001 بازدید : 260 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خريد روغن مار
دوربين ديد درشب

شش دلیل برای استفاده از طب سوزنی علم و دانشی که روزانه در قرن بیست و یکم با آن سروکار داریم، تغییرات بسیاری کرده است. عقیده ها و رفتار قدیمی یا به کل از بین رفته اند و یا روش های مدرن جایگزین آنها شده اند، به ویژه در علم پزشکی.

به گزارش «تابناک با تو»، هرچند علم پزشکی پیشرفت های چشمگیری داشته، هنوز هیچ تضمینی برای درمان کامل و قطعی برخی بیماری ها وجود ندارد و گاه پزشکان داروهای اضافی و درمان های ثانویه برای بیماران تجویز می کنند؛ اما در این باره باید گفت، یکی از قدیمی ترین و بحث برانگیز ترین این تجویزات، درمان سنتی به وسیله ی طب سوزنی چینی است.

بنا بر این گزارش، طب سوزنی حدود دو هزار و پانصد سال پیش در چین کشف شد و مورد استفاده قرار گرفت. این نوع درمان با استفاده از سوراخ کردن پوست به وسیله ی سوزن های نوک تیز انجام می شد. نقاط خاصی از پوست که سوزن ها در آن ها فرو می روند، باعث تحریک مغز به ترشح اندورفین می شوند که مسکن های طبیعی بدن ما هستند.

در نتیجه ی مطالعات پزشکی، شواهد و شناخت های عینی و رسمی توسط مؤسسات و سازمان های دولتی، به دست آمده که هم اکنون دلایلی برای جدی گرفتن طب سوزنی به عنوان یک درمان جایگزین ارائه می دهیم.

1 ـ بدون درد و مطمئن است


سوزن ها یکی از رایج ترین دلایلی است که مردم هیچ گاه طب سوزنی را جدی نمی گیرند. اما این سوزن ها از نوع سوزن های آمپول نیستند. سوزن های طب سوزنی بسیار نازک و بدون درد هستند. با وجود این، اگر در حین انجام یا بعد از آن، این روش کمی درد و کبودی احساس کنید، از اثرات جانبی کاملا طبیعی هستند. اما اگر درد زیادی حس کردید، برای انجام این روش به شخص دیگری رجوع کنید.

2 ـ مقرون به صرفه است

یکی از بزرگترین خوبی های استفاده از طب سوزنی به عنوان یک راه درمان جانبی، مقرون به صرفه بودن آن است. به علاوه آنکه بعضی از شرکت های بیمه هم هزینه آن را تقبل می کنند. اما اگر شرکت پوششی بیمه شما هزینه ها را پوشش نمی دهد، باز هم هزینه ی مربوط به طب سوزنی هنگامی که با یک بیماری مزمن جدی رو به رو هستید، از نظر اقتصادی به صرفه است، خصوصا در مدت طولانی.

3 ـ از فناوری روز استفاده می کند


باستانی بودن طب سوزنی به معنای این نیست که نمی‌توان آن را با فناوری جدید تطبیق داد. روشی جدید برای انجام این درمان وجود دارد که طب سوزنی الکتریکی نامیده می شود. در این روش، فرو کردن سوزن ها همراه با ایجاد پالس های الکتریکی انجام می شود. این روش حتی بر بیماری های قلبی، فشار خون و تهوع تأثیرگذار است؛ هرچند به کسانی که سابقه‌ی بیماری صرع یا تشنج دارند توصیه نمی‌شود.

4 ـ در کاهش و درمان استرس، نگرانی و افسردگی مؤثر است

یکی از دلایلی که طب سوزنی خیلی به افراد توصیه می شود، این است که روش درمانی آن بدون هیچ داروی خاصی است. داروهای بسیاری هستند که با استرس و نگرانی و افسردگی مقابله می کنند؛ اما همه‌ی آن ها اثرات جانبی دارند. در نتیجه خود آن ها به داروهای جانبی نیاز دارند. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که منظم تحت درمان طب سوزنی قرار گرفته‌اند، در مدت درمان و بعد از آن، احساس آرامش بیشتری کرده‌اند.

5 ـ به عنوان بهترین مسکن جانشین برای مسکن های اصلی توصیه می‌شود


گفته می‌شود آمریکایی ها میلیاردها دلار صرف دارو و درمان های مختلف برای مسکن می‌کنند. در سال 1999، هشت مرکز درمانی، شامل مراکز هاروارد، دوک و استفورد تحقیقی برای یافتن بهترین جانشین داروهای مسکن راه اندازی کردند و  پنج جانشین برتر در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفتند که البته اولین آنها طب سوزنی بود.

6 ـ در درمان بسیاری از بیماری های رایج مؤثر است


پزشکان و حتی متخصصان طب سوزنی به شما خواهند گفت این روش درمانی فقط یک درمان جانبی برای بیماری است و نه درمان اصلی. هیچ وقت به متخصص طب سوزنی اجازه ندهید شما را برای تشخیص یک بیماری معاینه کند. طب سوزنی تنها یک درمان جانبی است برای مقابله با علائم و اثرات یک بیماری.

اما جنگ بین علم روز و طب سوزنی ادامه دارد. تحقیقات بیشتری در حال انجام هستند؛ هرچند بدون توجه به افسانه ها و برداشت های غلط افراد، طب سوزنی نشان داده است که روی بیماری ها و علائم و شرایط خاص بی شماری اثر داشته است؛ مانند: آلرژی، سردرد، تهوع، درد، رگ به رگ شدگی، فشار خون، افسردگی و آرتریت روماتوئید.

منبع: lifehack


تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 14,068
  • بازدید کلی : 91,247