loading...
tabligat001
tabligat001 بازدید : 179 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

ترازو
ذره بین


7. حواستان به مصرف ماهی باشد
اگر از طرفداران ماهی هستید باید حواستان به تغذیه خود باشد. با اینکه ماهی منبع اسیدهای چرب اومگا 3 (که برای رشد مغز و بینایی کودک شما بسیار مهم است) و همچنین پروتئین، ویتامین D و دیگر مواد مغذی است، اما با این حال حاوی جیوه نیز هست که می تواند خطرناک باشد.
بسیاری از کارشناسان معتقدند، زنان باردار باید به طور متوسط ماهی مصرف کنند و بهترین تغذیه نیز ممانعت از خوردن ماهی هایی است که جیوه زیاد دارند. سازمان دارویی و غذایی جهانی توصیه می کند، زنانی که قصد باردار شدن دارند از خوردن گوشت ماهی هایی همچون کوسه، اره ماهی و شاه ماهی خالدار خودداری کنند و بیشتر از 170 گرم تن ماهی در طول هفته مصرف نکنند. بهتر است از مصرف ماهی های رودخانه ای که خودتان صید کرده اید نیز خودداری کنید مگر اینکه مطمئن باشید آلوده نیستند.
سازمان دارویی و غذایی جهانی توصیه می کند، زنان باردار در طول هفته حدود 340 گرم ماهی مصرف کنند.

دانستنیهای لازم در خصوص بارداری

اگر دل خود را به دریا زده اید و می خواهید مادر شوید بسیار عالیست. به شما تبریک می گوییم. اما پیش از آن باید ل یک یا دوماه باید صبر کنید. برای داشتن یک دوره بارداری سالم و داشتن فرزندی سالم، مسایل مهمی وجود دارند که پیش از بارداری باید به آنها توجه کنید.
17 کاری که پیش از بارداری باید انجام دهید

tabligat001 بازدید : 206 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

ترازو
چاقو ضامن دار

keep Battery-tarfandha4

اهالی دنیای فناوری مدت‌ها است چشم‌به‌راه تحولی در زمینه‌ی باتری‌ها نشسته‌اند چراکه علی‌رغم سر و صداهای زیاد، در عمل شاهد تغییر خاصی نیستیم. اما از این بدتر اطلاعات کاربران در این‌باره است که گویی قصدی برای روزآمدی ندارد. آن‌چه از محدودیت باتری‌های نیکلی در دهه‌ی ۹۰ میلادی می‌دانند را به باتری‌های لیتیوم-یونی و لیتیوم-پلیمری امروزی بسط می‌دهند. در ادامه، این پیش‌فرض‌های رایج را با هم بررسی می‌کنیم.

‌‌‌‌    ‌‌‌

۱- باور رایج: رها کردن دستگاه به برق، باعث شارژ بیش‌ازحد آن می‌شود.

این موضوع لااقل در مورد باتری‌های جدید درست نیست. امروزه شارژر اغلب لپتاپ‌ها، تلفن‌ها و حتی باتری‌های AA و AAA به‌حدی هوشمند هست که عملیات شارژ را بعد از اتمام آن متوقف کند. البته به اندازه‌ی دو سه درصد افزایش شارژ برای دستگاه انجام می‌گیرد ولی بعد به ۱۰۰ درصد برمی‌گردد.

باتری شارژ

به برق رها کردن و تکرار مداوم آن در طول عمر باتری تاثیر دارد؛ ولی این تاثیر آن‌قدرها که درباره‌اش غلو می‌شود نیست. شرکت‌های سازنده معمولا تاکید بر تنوع نحوه‌ی شارژ دارند و توصیه می‌کنند لااقل ماهی یک مرتبه باتری را تا انتها دشارژ کنید و مجدد به برق بزنید. با این حال این کار هم تاثیر چندانی در طول عمر باتری‌های جدید ندارد.

‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۲- باور رایج: باتری باید همیشه تا آخر خالی شود.

امروزه بیشتر باتری‌ها به طور کامل دشارژ نمی‌شوند. وقتی در تلفن و لپتاپ‌تان با صفر درصد یا ظرفیت تمام شده مواجه می‌شوید، در واقع هنوز حدود ۱۰ درصد از شارژ باتری باقی مانده؛ به همین دلیل است که وقتی باز دکمه پاور را می‌زنید نمایشگر روشن شده و اخطار نیاز به شارژ ظاهر می‌شود.

شارژکردن

با این وصف دیگر جایی برای اعتنا به چنین توصیه‌ای می‌ماند؟ در این شرایط اگر دستگاه باتری‌دار خود را هر بار تا مرحله‌ی خاموشی پیش ببرید مطمئنا در درازمدت روی شارژدهی آن تاثیر منفی می‌گذارد. پس بهتر است به جای عمل به این توصیه، کاملا عادی از دستگاه‌تان استفاده کرده و نهایتا ماهانه باتری آن را در حالت متفاوت شارژ کنید.

‌‌

۳- باور رایج: همواره پیش از اولین استفاده از دستگاه، آن را کاملا شارژ کنید.

در حقیقت شارژ کامل دستگاه نو، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ البته اگر این کار را نکنید باز هم به جایی بر نمی‌خورد.

باتری گوشی

پس چرا در کتابچه‌ی راهنمای بعضی دستگاه‌ها، سازنده به این کار توصیه کرده؟ شارژ کامل دستگاه قبل از نخستین استفاده، شروعی است برای چیزی به نام «فرآیند واسنجی» و به دستگاه در شناخت رفتار باتری متصل به خود کمک می‌کند. این همان هوشمندی شارژرها است که بالاتر گفتیم؛ پس اگر بعدا هم دستگاه را شارژ کنید این عملیات انجام می‌گیرد.

‌‌‌

۴- باور رایج: باتری‌ها را در فریزر نگه‌دارید.

نگه‌داری باتری در فریزر یا یخچال نه تنها مضر است بلکه می‌تواند خطرناک هم باشد. دمای بیش‌ازحد (دمای بیش‌ازحد پایین یا بالا به‌خصوص در درازمدت) برای هیچ نوع باتری مفید نیست.  یادتان باشد باتری یا قوه، مخزنی از مواد شیمیایی است که در خود نیرو ذخیره می‌کنند. اِعمال چنین فشاری بر این مواد ممکن است عواقب نامطلوبی داشته باشد.

باتری در یخچال

توصیه می‌شود برای افزایش عمر نگه‌داری بلااستفاده، باتری‌‌ها را در دمای استاندارد اتاق (۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد) و با رطوبت کنترل‌شده در حد ۳۵ تا ۶۵ درصد قرار دهید. به این شیوه می‌توان باتری‌های آلکالاین را بین ۵ تا ۱۰ سال و باتری‌های لیتیومی را ۱۰ تا ۱۵ سال انبار کرد.

اما اگر باتری تلفن هوشمند شما عملکردی به‌خوبی یک یا دو سال پیش ندارد کاملا طبیعی است؛ باید بدانید با هر بار استفاده از باتری‌های امروزی قدری از کارایی آن‌ها کاسته می‌شود.

‌‌‌‌

فکر می‌کنید راه حل مشکل ناتوانی باتری‌ها چیست؟ بشر باید به فکر دستگاه‌های کم‌مصرف‌تر باشد یا باتری‌های موثرتری بسازد؟ راستی شما راه درستی برای افزایش طول عمر باتری دستگاه‌های الکترونیک می‌دانید؟

keep Battery-tarfandha2

tabligat001 بازدید : 195 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

چاقوی گربر
فروشگاه شکار

217 آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی های شکم شما (توسط رژیم غذایی وبرنامه

شرط اول برنامه غذایی

شرط دوم انجام دادن  ورزش های هوازی

شرط سوم تمرینات شکم

الف -بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

ب _انجام حرکت ورزشی دراز و نشست

ج _انجام حرکت ورزشی پا دوچرخه

233 روزی ۱۵ دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را ۵ تا ۱۰ دقیقه افزایش

tabligat001 بازدید : 173 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

ترازو
کارد


آیا میدانستید که یك لامپ در یك ایستگاه آتش‌نشانی ایالت كالیفرنیای آمریكا وجود دارد که بیش از 100 سال عمر دارد و در طول این مدت روشن است ؟ این لامپ در طول این مدت طولانی به ‌طور 24 ساعته و هفت روز هفته روشن مانده است. این لامپ برق به قدرت چهار وات از سال 1901، در ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه لایومور به ‌طور دائم روشن بوده و اكنون 108 سال از آن زمان می‌گذرد. فرضیه‌های زیادی در مورد طول عمر این لامپ 100 ساله که اكنون شهرت زیادی در كالیفرنیا به ‌دست آورده مطرح شده است. كاركنان بازنشسته این ایستگاه آتش‌نشانی عقیده دارند این لامپ كه توسط شركت شلبی الكتریك‌كو ساخته شده از یك كیفیت عالی برخوردار بوده و به‌ خوبی وكیوم شده است .

مطالبی که دانستن آن ضرری برای شما ندارد


آیا میدانستید که که طولانی ترین دوره بیهوشی در تاریخ پزشکی مربوط به "الن اسپوریتو" یک دختر هفت ساله امریکایی است؟ او پس از عمل جراحی آپاندیس در سال 1942 میلادی به حالت اغماء رفت و پانزده سال بعد به هوش آمد ؟

tabligat001 بازدید : 170 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

کمپرسور باد
خرید چاقو


آشنایی با خواص شیر شتر
آشنایی با خواص شیر شتر
آکاایران آشنایی با خواص شیر شتر شیر شتر چه کمکی می تواند به بدن ما کند و در بهبود چه بیماری هایی موثر است می خواهیم مصرف آن را به افراد دیابتی پیشنهاد دهیم چون با خوردن شیر شتر از خطرات ناشی از دیابت در امان خواهند ماند. آکا ایران آکاایران: آشنایی با خواص شیر شتر بیتوته: مطالعات نشان می دهد که این شیر دارای عوامل دارویی بسیار زیادی است. پروتئین لاکتوفرین در این شیر که 10 بار بیشتر از شیر گاو بوده دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد ...

خرما میوه ای بسیار مفید است. اگر قصد کاهش وزن دارید، خرمای تازه مصرف کنید و ورزش به طور روزانه انجام دهید. کربوهیدرات های مختلف، ویتامین ها و پروتئین ها احساس سیری ایجاد می کند. اما اگر قصد افزایش وزن دارید خرمای خشک مصرف کنید که سرشار از کالری است.

بهترین شیوه برای چاقی
خرما بخشی از رژیم غذایی سالم است، چرا که قند، چربی، پروتئین و انواع ویتامین های ضروری در آن موجود است، بنابراین این ماده غذایی در مقابله با کمبود وزن کمک مؤثری است.

tabligat001 بازدید : 188 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

خرید چاقو
چاقوی گربر


هفته سی و سوم بارداری ، بارداری هفته به هفته ، بارداری هفته سی و سوم بارداری
در این هفته وزن کودک شما کمی بیشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتی متر می شود.

دانستنیهای لازم در خصوص بارداری


6. وزن خود را کنترل کنید
هنگامی که وزن متعادلی داشته باشید، بارداری آسان تری نیز خواهید داشت. کم یا زیاد بودن نسبت قد به وزن می تواند منجر به مشکلاتی برای باردار شدن بشود. داشتن نسبت زیر 20 یا بیش از 24 وزن به قد می تواند روی باروری تاثیر منفی داشته باشد.
اگر در وزن متناسب قرار ندارید، کم یا زیاد کردن وزن شاید به باردار شدن شما کمک کند. داشتن وزن متناسب، بارداری راحت تری نیز برای مادر به ارمغان می آورد. برای کسب وزن مناسب می توانید با متخصص تغذیه نیز مشورت کنید.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 14,048
  • بازدید کلی : 91,227